20 mei 2016

Ledenvergadering 23 juni

Donderdag 23 juni houden wij onze ledenvergadering.
Dit vindt plaats in het Kulturhus zaal B4 en begint om 20.00 uur

De agenda volgt later.

Verder hebben wij via het landelijk bureau een 1 mei-brief verstuurd die niet bij iedereen is aangekomen. Er waren problemen met de landelijke site van de PvdA waardoor de afdelingen hiervan geen gebruik konden maken.

Hierbij voeg ik deze brief nogmaals toe:

Geachte leden, donateurs en belangstellenden,

Bij de laatste gemeenteraadsverkiezing hebben we slechts 1 raadszetel overgehouden. Tevens loopt het ledental voor onze afdeling de laatste jaren gestaag terug.
Beide ontwikkelingen resulteren in verminderde inkomsten voor de afdeling, zowel vanuit de afdracht door het partijbureau, als afdracht van lokale bestuurders.
Uiteraard willen we ons uiterste best doen om bij de volgende verkiezing weer een goed resultaat te behalen. Politiek gezien doet Bram het uitstekend als raadslid en gaan we mede om die reden uit van een beter resultaat! Willen we een actieve afdeling blijven, dan zullen we niet alleen een kieslijst moeten weten te vullen en een stevige campagne moeten voeren, maar ook en bovenal dienen we nieuwe leden te werven!
Om op korte termijn de financiële positie van de afdeling te verbeteren, hebben we uw steun hard nodig!
Dit jaar willen we daarom weer een ‘1-mei-actie’ houden om te sparen voor de campagne voor de gemeenteraadsverkiezing in 2018 en om ledenwerfacties te houden.Afgelopen jaar is de ‘1-mei actie’ helaas niet doorgegaan, maar uw bijdrage (gift) is broodnodig om weer op een goede en effectieve wijze aan de weg te kunnen timmeren.

U kunt ons steunen door een bedrag over te maken op onze bankrekening:
NL85RABO 0150647867 t.n.v. PvdA afdeling Borne.

Bij voorbaat bedanken wij u oprecht voor uw bijdrage !
Met vriendelijke groet,

Het bestuur van PvdA Borne